24 listopada 2011

Meblowe inspiracje

Szezlong

Chociaż jestem zwolenniczką minimalizmu, prostoty i nowoczesności przy urządzaniu mieszkania, nieustannie zachwycają mnie stylowe meble, szczególnie te w odcieniach złamanej bieli. Są one wyrazem klasy, luksusu, komfortu, a zwłaszcza ekskluzywności. Nie da się ukryć, że przeciętny śmiertelnik nie jest w stanie sobie na nie pozwolić, gdyż ceny zestawów przedstawionych na zdjęciach wahają się w granicach od kilkunastu do kilkudziesięciu tysięcy złotych! Kiedy na nie patrzę, zapierają dech w piersiach, jednak nie chciałabym mieć takich w całym swoim domu - czułabym się trochę jak w muzeum... no może wyłączając przepiękną toaletkę z lustrem i fotel... - te pozostają w sferze moich marzeń! Pielęgnacja twarzy i makijaż przy tak pięknym meblu na pewno sprawiałyby ogromną przyjemność. No i moje kosmetyki miałyby godne miejsce zamieszkania, choć jestem pewna, że nie pomieściły by się tam, ale o tym innym razem.

Jadalnia:

Sypialnie




Toaletki:

Zdjęcia pochodzą ze strony centrumwnetrz.com.pl

1 komentarz:

  1. Zawsze marzyła mi się taka toaletka ...
    Ale tylko toaletka, nic więcej :)

    OdpowiedzUsuń