8 grudnia 2011

Must have - buty w kolorze NUDE...

Od długiego czasu bardzo podoba mi się obuwie w cielistych kolorach lub z dodatkiem czerni. Niesamowicie elegancko wyglądają też lakierowane buty tej barwy. Niewątpliwie ich największą zaletą jest to, że pasują niemal do wszystkiego - do jeansów i sukienek koktajlowych, a także optycznie wydłużają nogi. W sklepach i w sieci mamy prawdziwe zatrzęsienie takiego obuwia, począwszy od balerinek, a skończywszy na szpilkach o niebotycznych obcasach z platformą. Wiele gwiazd również upodobało sobie takie buty, za najmodniejsze uchodzą peep toe, czyli te z odkrytym palcem. Do najbardziej pożądanych należą na pewno szpilki z czerwoną podeszwą od Christiana Louboutina, ale ich koszt jest kosmiczny- na Allegro cena zaczyna się od ok. 500zł. Pokażę Wam, jakie najbardziej mi się podobają :)

Najpierw balerinki:

Badura
Zara
Melisski:

29,90 Allegro
Szpilki
Christian Louboutin

A oto moje szpilki, które kupiłam w zeszłą zimę- firma VISCONI. Zapłaciłam za nie 215zł i są bardzo wygodne!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz