23 grudnia 2013

Puzzle... czyli jak oswoić zimę

Co robić w dłuugie zimowe wieczory? Oprócz kubka gorącej czekolady czy filiżanki herbaty wypitych pod ciepłym kocykiem w towarzystwie ulubionej książki mam inną alternatywę... puzzle! Odkąd tylko sięgam pamięcią uwielbiałam je układać. Miałam jedne ulubione - ze wszystkimi postaciami z bajki "Pszczółka Maja", mogłam układać je w nieskończoność. Tej zimy mam więcej wolnego czasu, który spędzam w domu z moją Kruszynką, dlatego postanowiłam wrócić do tego, co sprawia mi autentyczną przyjemność! W sieci sklepów "Biedronka" dostępne są puzzle w atrakcyjnych cenach: za pakiet 2x1000 szt. lub ewentualnie 1x1000 szt. oraz 1x500 szt. zapłacimy tylko 19,90. Jak na produkt renomowanej marki Trefl jest to bardzo przystępna cena!

1 komentarz:

  1. Ми пропонуємо засіб для лікування різних проблем зі здоров'ям, з використанням препарату, яка була надана і зерно може вилікувати хворобу повністю.

    Obat Epilepsi

    Obat Jantung Bocor Anak

    Obat Lipoma

    Obat Gerd

    OdpowiedzUsuń